Planen föll i kras

Som ett barn som får godis trodde jag att det skulle bli hur lätt som helst att stanna och som en elak gubbe tog någon det ifrån mig. Jag hade hela vintern uträknad, stabil, trygg och hur rolig som helt. Nu måste jag åka hem och efter jul komma på nått nytt att göra med mitt liv. Jag borde höra av mig mer till folk men istället lever jag livet till det yttersta här, det här är mitt liv och jag kan inte ens tänka mig att komma hem till det gamla.

Jag måste hitta en bra, billig och vettig lösning! Idag ska vi spela golf och fika.
Jag älskar att spela golf! Synd att det är dyrt och mer regelmässigt hemma bara...
Allt är bättre här, kan ni förstå det! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0