Shutter Island

Hade barnen ikväll. Gick bra, dom somnade sent men dom låg ändå kvar i sängen mestadelen av tiden och Declan sov iallafall när Chris och Patti kom hem och Ethan var nära till sömn. Jag åt chokladpudding, drack en kopp te och löste korsord och njöt till hundra, kände mej som en gammal tant / ensamstående mamma, men gud vad skn kväll. Sen avslutade jag med chips och dipp intagandes i liggande läge i soffan framför vänner. Tränade på gymmet både idag och igår och har sån sjuk värk i benen att det inte är sant, tar mig knappt upp för trappan.

Tvättade mina sängkläder, bäddade och ska nu se färdigt shutter island (om det inte blir mer läbbig) och flossa mina tänder. Gud vad jag är duktig. Imorgon ska jag köpa klänning inför helgen och bokade även klipptid på söndagmorgon innan bröllopet (ska fråga om hon kan sätta upp håret lite fint också), ska bli skönt att klä upp sig lite första gånen på sju månader.

Mitt ena hål i örat (fjärde och sista) hade råkat växa igen så för ringen hade ramlat ut så fick sticka igenom ett örhänge och göra ett hål av det igen, jag visste inte ens att man kunde blda från örsnibben, aja, måste skaffa ny ring nu. Tänker inte ha nått annat i det iallafall.

Är trött och har bett gud om sovmorgon varje morgon jag har vaknat denna veckan, men sen på kvällarna efter träning, middag och vila är jag pigg som bara den. Aja, shutter island it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0