Teleintervju!

Juste, ringde Fritidsresor imorse. Jätte smart att bara störta upp ur sängen och ringa, hade ju faktiskt kunnat kissa, dricka lite vatten och vakna till, men nej... eller ni vet ju har jag är. Jag tänker inte alltid tillräckligt. Iallfall, jag ringde och hade världens hesaste röst och fick ursäkte mig, hon frågade iallfall "ojh, har du klivit upp så tidigt för att ringa" och ja det hade jag ju. Första delen var på engelska, så det var ju bra är faktist mer bekväm och van vid att prata engelska det första jag gör varje dag MEN...hon hade en fin camebridge engelska med ord som jag inte förstod och jag svarade på min kanadensiska med ett EY efter varje menning. Men det gick ju bra, pratade iallfall på engelska hela tiden och hon sa att det var ju inga problem med språket. Vet inte hur resten gick, väldigt svåra och diffusa frågor (speciellt klockan sex på morgonen). Kommer jag vidare och får jobbet måste jag på en kurs i oktober, men det ska jag försöka göra isåfall.. detta är något jag vill testa och vilken möjlighet :)

Tror dom tvekar på mig dock, för jag kunde inte svara exakt på när jag kom hem... det beror ju på som jag sa vad som händer hemma och får jag jobbet åker jag. Har snackat med Patti och dom vet att jag inte kan stanna, det blir för mycket pengar och för mycket flängande fram och tillbaka. Så hold your tumbs gott folk eller cross your fingers som dom säger här!

Kommentarer
Postat av: Hannish (A)Live in Toronto

Halloj!

Jag skaffade genom Youth Holiday program eller vad det heter. Första året bara på "utforska" och sen andra året skrev min dåvarande chef en arbetsansökan åt mig så jag fick stanna ett år till! Ett litet tips om du vill stanna längre ;)

2010-07-28 @ 18:19:54
URL: http://hannishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0