The drugs don't work it's just make you worse

Blir ett inlagg utan svenska bokstaver nu. Familjen ar bortresta i fyra dagar och jag njuter till tusen! Igar var vi forst pa harlig hemmafest som enligt rykten slutade med att polisen kom, harligt, far mej att kanna mej som 16 ar igen. Efter det hamnade vi pa en knarkfest, som att kliva rakt in i en film. Sa enligt mamma tog jag ocksa nagra bloss fran pipan som skickades runt, men alla andra smarta vet ju att sant skit haller vi inte pa med!
Vaknade 10, helt utan skrik utanfor min dorr eller liknande, drog till gymmet, sen hem och laga pastsallad tills imorgon, packa grejer, handlade massa gott som jag kan kaka nu nar ingen annan ar hemma. Sen plockad jag blommor och GJORDE MIN KRANS for ikvall. Om jag ar stolt? Sa att jag nastan spricker. Bild kommer nar jag har tid. At lite lunch , duschade och har nu borjat gora mig iordning.
Imorgon drar vi ut och campar, far se om jag hinner blogga innan det. Annars hors vi sondag kvall. Om jag overlever campingen med alla bjornar, vilda djur, myggor och juste...allt knark. LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0