Torsdag och regn

Beslut, beslut och oventande och bah! Sen jag var 13 har jag velat vara 20 nu skulle jag nästan vilja vara liten igen, inte 13 just men, aa ni fattar. Tror jag har gjort rätt iallfall. Hoppas det, cross my fingers!

Idag gick vi 3km rundan, Dec i vagnen och Ethan på cykel. När vi kom tillbaka till bilen frågade folk om vi också hade sett björnen. Hjälp! Det hade alltså varit en björn och gått precis på berget där vi gick! Sen lagade vi lunch och barnen fick varsitt kinderägg till efterätt (fjäskande nanny va!) och sen åkte vi ner till klänningsaffären och kollade på klänningarn, hängde undan en och ska ner imorgon och kolla på dom nya som ska komma in! Måste nog köpa två, hehe, en för lördag och en för söndag. Men ska se till att jag verkligen gillar dom så jag kan använda dom mera!
Sen gick vi en vända i Platzl barnen hade varisn bil med sig och lekte väldigt invelsefullt, så söta. Sen hyrde vi Robin Hood. Nu sover Dec och Ethan har en välförtjänt vila efter dagens cykeltur och promenad framfrör Robin Hood med lite äpplen med kanel på och juice.

Jag dricker icetea utan socker och med en miljon andra ämnen i och kollar bloggar. Som Jamie och jag sa på stranden igår när vi solade och barnen lekte "life could be worste".


Barnen äter lunch i skuggan unden studsmattan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0