400 mg?

Har haft lite smått huvudvärk och lite mensvärk i några dagar nu. Har försökt knapra piller, men inget hjälper. Åkte ner till apoteket (eller drugstore som dom kallar det här, underbart) och upptäckte varför inget har hjälpt, det är ju för fan bara 200 mg i ett piller här. Hemma är det äl 400? "en ipren 400 mg hjälper oftast bättre än...." ? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag kan lätt ta två panodil, ipren eller ibumetin...när jag har riktigt ont två panodil och en ipren. Sen kan jag upprepa detta tre-fyra gånger på en dag. Ja, jag droger och knaprar för mycket piller. Iallfall lyckades jag hitta något som det stod iburofen 400 mg SUPER STRONG på, haha. Dom köpte jag.

Såg föresten att Dera John har biopremiär i Sverige nu. Kul för er! Jag såg den för två månader sedan. Men bra är den, tycker ni ska gå och se den.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, jag tänkte precis samma sak när jag såg att den skulle ha premiär! :) Dock är min åsikt att den påminner lite för mycket om The Notebook, bra men "been there done that" liksom.

2010-06-10 @ 05:21:06
URL: http://missflumm.blogg.se/
Postat av: Linn

jag gillade den inte, inte heller Amanda, Fredrik, Micke eller Jimmy heller :P

Postat av: Paps

Är det verkligen bara 1 år sedan du slutade skolan?? 200+200 är faktiskt fortfarande 400:-)

2010-06-11 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0