:)

Skönt spinningpass på gymmet, avslutade med stryka. Ganska lätt spinningpass, eller för lätt. Hade lust att bara gå upp på ledarcykeln, pumpa upp musiken med massa dunk och bara köra tills folket spydde. Men sånt gör man ju inte. Älskar att vara på gymmet dock, vill inte gå därifrån och pressar mig till att bli galet trött varje gång. Måste göras med tanke på att jag har proppat i mig massa gummibjörnar, rabarberpaj, kakor, kaffe, hamburgare senaste dagarna. Sjukt svårt att hålla sig borta när det finns i massor hemma, och man bara går runt och gör ingenting...en dag som denna när det bara regnar.

Jag ska duscha, eventuellt unna mig lite choklad och sedan kolla på en bra film och somna. Love this life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0