Fredagkväll, bilder





Ja, jag stannade bilen för att ta kort på mig själv. Tragiskt, men sant. I fredagskväll käkade vi middag i Cranbrook, jag åt som vanligt något husest wrap med kycklig, man vet ju vad man får inte sant. Ont i magen. Till det drack jag ett glas rödvin och njöt av det som en äkta gammal dam, Jamie skrattade och beställde in en dubbel cesar (en cesar är selleri, vodka eller nått, tomatjuice och smakar skit. Kan mest bero på att tomatjuice/sås och selleri är det värsta jag vet). Iallfall, Katie mötte senare upp oss på Boston Pizza där vi beställde drinkar som var så starka att jag inte kunde dricka min för jag körde och Jamie beställde in en extra. Haha. Vi åkte sen hem till Lauren i Kimberley och började fördricka lite (hade då lämnat av bilen). Klockan var cirka tio och Jamie ville åka hem, skrattade och allt och drack ännu mer för att senare bli hämtade av Shari. Vi gick till the Edge ett tag, jag traskade dock hem runt halv ett snåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0