HAHA!

Ha, skrev jag ledighet förut eller? Ojdå, glömde att jag har en av jordens mest krävande 5 åring att ta hand om som har en attityd som skulle få vem som helst att gå i taket och till och med skrämma...jaa, eller, nä, skada öronen på vem som helst. Har har ett sådant ovårdat språk så man skulle kunna tro att han har en släng av torretts. Ändå är han världens goaste unge när han väl vill. Men idag har varit KATT- A - STROF! Han har sådan sjuk attityd, är inte tacksam för nått...det går mej på nerverna ibland och sedan att dom låter honom stå och skrika BUTTCRACK etc ibland och skrattar åt honom, för att nästa gång bli arga. Jag skulle aldrig låta mina barn prata så och det får han inte heller när vi är ensama, höhöhö men nej, ingen bra dag idag. Är trött i huvudet, benen och allmänt frustrerad över att bli ägd av en 5åring.

Nu, ECLIPSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0