I'm black!

Stod i duschen nyss, kollade på min arm. Efter en veckas strålande sol och ute liv 8 h om dan har min solbränna gått från fint brun till SVART. Jag har aldrig riktigt "testat" hur brun jag kan bli eftersom jag har jobbat på ALLA soliga dagar två senaste sommrarna, och den enda sol jag fått är någon vecka på solsemester. Det är en vecka in på sommaren här, varmare ska det bli och jag ska njuta till 100 för detta blir förmodligen min första och enda sommar någonsin med såhär fint väder, "ledighet" eller chans att vara utomhus varje dag. Är rädd att jag kan bli brunare, för det vill jag knappt nu, det kommer se jätte konstigt ut. Gotta Lööve it! Mamma och pappa, förbered er for a black girl when you arrive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0