"Jag behöver lite spänning och magi, så smälter jag rakt av"

Nu behöver det faktiskt hända nått här. Visst det är as skönt att inte vara bafull tre dagar i veckan, att bara äta skitmat, godis, somna sent, dricka två onödiga öl en torsdag, vara uppe försent och få för lite sömn. Men nått skulle vara najs. Tråkigt väder hindrar oss från att utforska Kimbo på kvällar, eftermiddagar och hindrar mig från massa roliga saker med barnen. Förkylning hindrar mig från träningen och nu även att göra något överhuvudtaget för jag vill inte att förkylning ska bli sjukdom, speciellt inte till helgen heller. Åker fre-mån så blir två fyra dagars veckor nu. Ska bli så galet skönt! Ser fram emot en utekväll i Kelowna också :)

Ikväll har jag hängt lite med familjen, tagit en lång dusch, tvättat hår, plockat bryn, gjort inbakade flätor i håret, smörjt in mig as-noga, städat lite badrum, plockat undan saker. Gjort en massa saker jag aldrig har tid för annat. Känns ganska bra faktiskt. Får se det positiva i mitt stilla liv just nu. Tittade även igenom 900 bilder på mig på Fejjan, herregud vad kul jag har haft det senaste året och speciellt senaste månaderna. Jag är på ett sätt lite glad, nej inte glad, men helt okej med att det faktiskt är slut och att vi hade så roliga och underbara månader som vi faktiskt hade.

Jag bara håller tummarna, eller cross my fingers som man säger här (och inte holding my tummar som jag försökte med först) att vi kanske än en gång kan träffa folk med stora hjärtan, humor, en massa kärlek att ge och som bara står med armarna öppna för äventyr och ny vänskap. Många av dom människor jag har hängt med nu är inte riktigt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0