Livet!

Jag hade behövt sova. Hade för första gången sen jag kom en hel eftermiddag för mig själv, behövde sova, la mig i sängen. Halvslumrar och bara vilar i tre timmar. Hjälper det? Nej! En timmes sömn tycker man att man kunde få. Ikväll ska vi käka middag och dricka drinkar med några tjejer. Jag vill hem och fira midsommar och äta mat, inte sitta på en pub. Jag ska försöka ta mig iväg och träna, men min kropp är tung och slapp. Första juli kör vi, då tar jag bort allt socker. Detta funkar inte, allt ska bort. Det blir ett långväga projket, jag ska vara smal när jag kommer hem igen, men måste börja nu. Öl, socker och alla jävla mjölkprodukter (glass, grädde och mjölk) som får min mage att leva loppan och bli till en gravidmage ska bort, med undantag för vissa tillfällen såklart. Jag börjar ladda mentalt idag, 1 juli kör vi i praktiken också!!



När dom här shortsen sitter som dom ska igen. Då är vi nöjda. Skit i vågar, muskler eller annat skit. Så länge mina älskade kläder passar och sitter snyggt, då kan jag vara nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0