Lördagens bästa bilder!

Lördagen började med kaffe inne i downtown, som består av en gata, som för tillfället hade en miljon turister. Alla gammla såklart. Sofia, jag och Jamie, Mycket trevlig! Det var så varmt och skönt så vi bestämde oss för att åka hem till mig och lägga oss i träfgården och sola eftersom min familj inte var hemma. Vi låg i solen och pratade, drack läsk och vatten, åt chips, crackers, skrattade och hade nog en av dom trevligaste dagarna på länge, i FYRA timmar. Efter ett tag började en röd färg ta form på dom andra tjejerna, detta blev bara värre och värre och efter ett tag låg jag nästan på marken och skrek av skratt. Röda stora brännor, kritvita ytor och dom stod och jämnförde allt. Mitt i alltihopa när dom stod och jämnförde färger och brännor stod jag upp med en flaska vatten i handen, då kommer grannarna ( ett tjurigt gammalt) par hem. Jag kan inte sluta skratta, vänder mig om, vinglar till lite smått och  med vatten flaskan i högsta hugg och säger "hi, lovely day ey! how are you guys doing?" Jag fick svar: Oh, you have already started Happy hour I see och sen gick dom. Sen skrattade jag såg jag höll på att avlida. Kort tirpp in till Cranbrook och sedan hem, dusch och städ. Men skratta bäst som skratta sist, jag har också blivit röd. Inte lika hemskt men jag är nog bränd för första gången i hela mitt liv, svart och röd bränd.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0