Massa skit!

Klockan är halvt två på morgonen, natten. Jag är anstädigt nykter, kan man säga så? Jag är anstädigt och förvånandsvärt nykter. Vi käkade middag i Cranbrook, gick för nån drink på Boston Pizza, hem till Lauren för lite drinkar och sedan puben. Same old, same old. Jag gick hem tidigt. Det är inte kul, jag ska spara energi och pengar till Calgary och La :) Kommer bli sick!

Jag bjöd barnen på glass idag, efter Ethan hade snackat i sig sin och mellan tuggorna berättat vilken god glass det var kläckte han hur sig " jag vill tillbaka till dagis, det är mycket roligare där". (måste tillägga att han gick på daghem med tre andra barn, alla under 4 år och det enda dom gjorde var att kolla på film och käka ravioli för hon lagade inte laktosfri mat). Varför, jag bara undrar. Jag lägger ner all energi jag har, alla tankar, ideer precis allt är för att göra dagarna dom bästa för dom, för att underlätta för dom och för att få dom att må bra och ha roligt. Sådnat får mig att vilja packa väskan och bara åka hem. En timmer senare hoppar han upp i mitt knä och kramar mig. Älskade Unge allstå.

Jamie kan inte dricka alkohol och fick åka hem halv elva, då hade jag knappt tagit min första öl eftersom jag körde till Cranbrook. Vi hade ganska roligt åt det iallfall, men höjden gör ganska mycket här i början. Kommer ihåg att jag nästan vinglade hem efter två öl första månaderna.

Jag fick beröm av Patti idag för att jag är så duktig med barnen, skötsam och hon aldrig behöver klaga på mig. Haha, alla hennes vänninor klagar på deras nannysm, hon bara, jag kan inte säga nått...elsa är perfekt!

Iallfall. Imorgon ska vi fika/käka lunch med Sofia, ska försöka hinna med gym och sen bara slappa på kvällen. Gym och slapp är det som får mig att må bäst just nu, så då kör vi på det!

Grattis små kusinerna som i veckan vann (var det??) Linstals loppet? Ni är så duktigt! Hoppas ni gillade sakerna i paketet!

Nu ska jag äntligen sova sött och kolla lite vänner. Night night!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han vill att du ska säga:

Men Ethan vad ensam och ledsen jag skulle vara hela dagarna om du skulle vara på dagis igen. Jag skulle längta efter dig hela tiden och tänka på allt roligt som vi hittar på.

kramis Mam

2010-06-12 @ 21:26:27
Postat av: Annie

Tack för paketet, det var massa fina saker i det och mycket gott godis:)

2010-06-14 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0