the drugs nextdoor

Gah bihålorna gör sigf påminda igen. Fan har mina sjukdomar något med träning att göra, har inte varit sjuk eller haft känning på fem månader, när jag inte tränat. Har dock druckit mycket, varit ute och fryst och allmänt misskött mig. Men nu tycker jag att jag känner mig lite hängig hela tiden.

Var på bio och såg get him to geek eller nått. Roligt. Snygg huvudperson, lite trashig, tatuerad, nerknarkad, dåligt klädd, alkoliserad, långhårig kille...precis en sådan mamma vill ha hem till middagsbordet! Har proppat mej full med piller, asså fatta hur mycket piller jag käkar när jag mår dåligt (verkligen inte varje dag). Det är ungefär lite som en person som tar överdos i en film, typ tio tabeletter i handen, in i munnen och tvingar ner med massa vatten. Inte riktigt då, men ni fattar poängen och det är inga sömnpiller så ni kan alla vara lugna.

Ni som har sett love actually
"Kids, dont buy drugs. Become a popstar and I will give you them for freeeeeeeeeeeeeeeeee!"




Glömde jag säga att det var livat i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0