Hottub, jag älskar dig!

Golfen var inställd idag. Hade inte gått ut i regnet iallfall men det Suger, har betalat för sex gånger men kommer bara få fyra, istället får vi presentkort...hur kul är det. Jag börjar verkligen gilla det, ska försöka få Jamie att lära sig grunderna så ka vi gå och kneta tillsammans i sommar sen.

Jag stack till gymmet idag istället, var helt ensam i ALLA lokaler i nästan två timmar. Helt underbart, körde slut på mig igen. Det är sjukt hur jag i friidrottandet ständigt var rädd för att bli trött och nu när jag tränar har jag "biggest loser" disciplin med mig själv. Har haft spykänsla varje gång jag har gått från gymmet, älskar't. Varförhar jag inte dragit igång med riktig träning fören nu? Trodde jag seriöst att jag kunde bli en soffpotät.

Hade den roligaste upplevlesen någonsing idag. Efter träning åkte jag direkt till Jamie, svettig och äcklig för ett hottub. I köket påväg till hennes rum står nybakad kakor och jag grabbar åt mig en och tar ett bett. Jag får en skit konstig smak i munnen, kan inte placera....men mmm gott! Efter 30 sek betänketid...det är JORDNÖTTER i. Haha, jag har inte luktat, smakat eller varit i närheten av någonting med jordnöttssmak eller liknande. Haha, gud vilken konstig känsla det var. Underbar god kaka iallfall. Men jag kan nog fortsätta leva utan jordnötterna.

Avslutade kvällen hottub, snack, dusch och lite flingor i sängen. Nu ska jag sova. Och Grattis till alla Jenny elever som tar studenten imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0