Bilder från Pattis kusins hus


Okej, så vi började resan hyffsat tidigt det tog oss i 1,5 h i bil med massa lekar och musiklyssnande. Vi kom Fram till Pattis kusins, eller syssling egentligen, hus. Hon bodde som i en dröm i Las Vegas med världens finaste hus, lite så min Au Pair dröm hade varit att hamna i ett sådant hus med en sådan familj. Hon hade man och tre barn, två pojkar i ålder 9-13 tror jag och en liten flicka, McKenzie, 4 år. Detta är ders bakgård, världens coolaste klätterställning och...

Pool och Jaquzzi, solstolar, golfputtsbana och grill, bar m.m


Jag och världens tjejigaste tjej, mckenzie


Skalpaddor och ödlor i akvarium. Declan var faschinerad av skalpaddisen


Två stora vita stadsjeepar och en stor svart truck, glänsande. En gammal veteran bil och en HD. Två motorcyklar till pojkarna och en uppskö av cyklar, inlines och kickbikes


Declan älskade alla tjejsaker!


Isglass


McKenzies rum, allt i rosa och allt specialldesginat


Mellan killens rum, pirattema


Vardagsrum och kök


Kök


Biljardbord

Deras hus får ett eget inlägg, jag var sjukt imponerad. Kändes som att kliva rakt in i ett OC avsnitt! Vi åt lunch (köpta baguetter som dom slicade upp, köpt pizza-uppslicad, ice tea - hemmagjort och chips i stora skålar. Allt var så amerikanst och allt var perfekt. Sen åkte barnen hem och vi, jag, Chris och Patti tog oss in till Vegas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0