Britt is leaving =/


Järngänget!

Bara slänger in ett snabbt inlägg. Ska skriva mer detaljerat imorgon.
Klockan är tolv här. Vi har firat av Brittney som åker imorgon.
Jag svär, har aldrig träffat en coolare och härligare tjej med mer humor.
Jag kommer sakna henne så mycket.
Men som något as sa...

"That's life. Stuff like that happends."

Ojh vad det stackars aset har fått höra det efter det kom ur hans mun.

Jag har haft en "food baby" (när magen sväller upp och blir hård och ser gravidaktig ut efter man har ätit för mycket) och alla skrattade gott åt min mage som såg ut att vara i andra, tredje månaden. Sen gick jag hem, gick på toa och den försvann. '

Nu kollar jag på 2 1/2 men som någon så snällt skickade med mig innan jag åkte :) Och ska trycka i mig lite choklad (som plåster på Brittney såren), även fast jag har borstat tänderna. För jag är vuxen och kan göra precis vad jag vill, underbar känsla, haha.

Night folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0