Dag ett, semester

Okej, så lägenheten är underbar. Hela stället är underbart, mamma, tänk dej Spanien resort aktigt fast 100 gånger finare, fancyare och större. Uppvärmdpool, kall pool, hottubs, barnpool, innepool, tennis banor ute/inne, raketball, lekplatser och basketbollplaner. Mitt ute i öken och imringat av rödaberg. På morgnarna och kvällarna är det lite kyligt annars är det jätttte varmt (lagom varmt) linne och shorts väder. Perfekt.

Vi har shoppat idag, köpte ett par NikeSkorAir att springa i (så kan jag använda mina gamla att gå upp i bergen, dom blir röda, och leka med barnen. Hittade också jeans shorts, chinos-shorts, klänning och tubklänning. Jag är nöjd. Nu ska vi äta mat med alla andra gamlingar här. Jag trivs, njuter och mår så bra. Tänk vad lite sol kan göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0