Gardagen

Vi cyklade ner till Sofie och cafet for kaffe och varm choklad, vidare till lekplatsen, stralande sol och vi fick till slut ta av oss till kortarmade trojor for att inte svettas ihjal. Dagen var underbar, en sandar typisk "jag vill stanna har for evigt". Hem och leka i tradgarden och sedan ata nuggets med sas och sallad till lunch. Sen kommer det "ak hem" "jag gillar inte dig" " du far inte leka med mej mer, ga ivag". Grat i koket medan Dec sover och Ethan ar instangd i hans rum, vill ringa hem, vill aka hem, vill packa min vaska och komma hem. Loser sig ganska bra, han angrar sig och sager forlat sjalvmant.

Patti, Chris + barn kommer hem, aker igen till hejda middag for Jamie, Ken, Bella och Lucy. Brittney, Vanessa och Martha kommer over, vi gor pannkakor med chocholate chips och glass och dricker lite ol. Sen vidare till The Edge for lite drinkar och biljard. Sen Hejda och tarar till Vanessa. Hem alldeles for sent och somnar ovaggad till hjartats odsliga slag.

Upp imorse, inte trott alls. Kor Patti till jobbet och aker sedan direkt till Martha. Barnen leker och Martha och jag sitter vid varsin dator, detta ar bra nannyarbete pa hogniva. Vi ska snart ta pojkarna till parken och ha lite picknik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0