Glömt

Haha, detta är sjukt, för första gången under alla bloggår har jag glömt att jag har en blogg. Men allt är bra och vi har haft två helt underbara dagar igår spelade vi baseboll på förmiddagen i solen, åt lunch och sen kom Martha + barn hit, barnen lekte och vi satt i solen. Idag var vi på familjetimmen på ett ställe som gymnasten lek och stoj i två timmar (fick mest stå och lyfta Declan när han hoppade ut i luften) och sedan lunch (köttbullar och makaroner) hemma hos oss, hockey, wii och mer hockey. Är helt sut. Men jag älskar det!!

Torsdag och jag kan inte fatta att veckan har gått så fort. I måndagskväll var vi på the sully, tisdags Cranbrook och Britts och igår hottub, middag och film hos Martha. Jag älskar att vi gör saker VARJE kväll, looove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0