Helgen

Fredag: Vi åt hamburgare hemma, som middag. Sen åkte jag och plockade upp Martha, shoppade öl för helgen. Vi var sedan här ett tag och pratade med Patti om allt mellan himmel och jord. Vidare till Britt+co för öldrickande och prat. En kortis på The Edge och sedan hem klockan tolv. Martha sov här.

Lördag: Ethans födelsedag. Jag gick upp lite efter åtta, var med på lite av paketöppningen medan jag åt frukost. Klockan kvart i nio skypade jag med hela släkten (nästan) farfar, farmor, mormor, David, Camilla, Annika, mamma och pappa. Trevligt förutom allt hackande. Sedan klädde jag pojkarna i deras spidermandräkter och släppte lös dom på en sovande Martha, som fick sig en smärre chock när två spidermans kom hoppade på henne. Vi käkade frulle (jag för andra gången) och seda började vi göra oss iordning. Då ringde jag Dennis på Skype så han och Kalle satt i Oslo medan jag och Martha satt här och pratade. Vi öppnade våra första öl och spelade lite ölspel genom datorn och hade en helt underbar tid i nästan två timmar.

Martha och jag liftade sedan upp till skidberget, satt med Britt vi hennes station/lek, drack mer öl, pratade med folk, hejada på Edmonton, gick till vinprovningen 5-6 gånger (Britt blev tillsist avstängd, haha), drack enorma mängder vatten och åt hamburgare. Sedan hängde vi lite på Steamwinder med massa folk från England (eller nej, Wales...det var viktigt), dom tyckte min engelska var perfekt, det gjorde min kväll!

Sedan åkte jag, Martha och Lucy hem till Lucy, drack vin, pratade och gjorde oss iordning. Sedan till Britt och co igen, där alla var. Vi hade en underbart trevlig kväll. Martha och jag drog dock hem vid tolv ,efter att ha varit hyffsat runda om fötterna i över tolv timmar, och somnade sedan gott. Dom andra drog till The Edge som tydligen hade varit underbart kul. Men men.

Söndag: Jag gick upp tio, duschade, var på datorn, åt frulle m.m Martha vaknade klockan två. Haha. Vi åkte hem till henne, lagade pasta och sallad och badade Hottub. Sedan gick vi på skidskolans personalfest, Curling och Pizza. Curling var betydligt roligare när vi fick göra som vi ville. Chris hade nog hans bästa stund någonsin, han testade nog allt som går att göra med curlingstenar och en sopare. Vi åt pizza och sedan drog jag och Chris hem till mig och kollade på film (My best friends girl, rekomenderas!).


Världens bästa Katie


Världens bästa Martha!


Världens bästa Elsa ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0