Helt vanlig måndag

Jag tror jag håller på att bli lite sjuk igen, känner av det i kroppen och huvudet sådär lite irriterande och det gör mig tröttare och mer orkeslös om dagarna. Imorgon ska jag gå och köpa vitlök och sedan pressa våra apelsiner här hemma och göra en Tomas Special, 2 vitlöksklyftor och en apelsin. Det funkar otroligt bra , jag vägrar att vara sjuk nu. V-Ä-G-R-A-R!

Vi hade en bra dag idag, var hos Martha med lille Eth och även Cameron var hemma (dom har spring break i två veckor), vi packade mackor, snacks och massa gott och tog killarna på cyklar och Declan i vagnen och tog en tur till parken. Där var i tio minuter tills det började regna, jippi, packa ihop allt igen och gå tillbaka med alla barn, cyklar och vagnar. Piknick inne. Sedan kom solen självklart fram och barnen spelade hockey ute hela eftermiddagen tillsammans med deras inneboende hockeyspelare Matt.

Ethan fick ett smärre Breakdown när vi kom hem igen. Han råkade banga upp sitt huvud rakt upp i min haka, trodde jag skulle svimma och fick hämta is och ta det lungt en stund. Då började Ethan gråta, skrika att han inte ville se mig, gå här ifrån m.m Han låg sedan nerkrypen i sina föräldrars säng resten av sena eftermiddagen.

Åt tacos och följde sedan med Britt, Zane, Chris och Andrew till The Sully, det är billiga Chicken Wing där på måndagkvällarna. Jag äter inte det, det är något jag aldrig kommer förstå hur man kan sitta och trycka i sig 20 kycklingvingar nerdränkta i diverse såser från plastiga korgar. Där går min gräns. Men jag var glad ändå, drack en pepsi och spanade in enda snygga killen i Kimbo (som bär samma glasögon som jag), mer tänker jag inte prata om/med honom för han verkar vara en skit. Det gillar vi inte. Snäll och snygg ska han va. Elaka killar kan dra åt PiiiiiiiP. Nu ska jag sätta på Marley och jag, käka lite chips och sedan sova.

Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0