Helt vanlig tisdag

Magontet hållet i sig, tyvärr. Vet inte riktigt vad det kan vara, en blandning mellan girls problems, träningsvärk (ryggen) och lite matsjuka tror jag. I dag var pojkarna och jag hos Martha+barn, vi bakade en chokladtårta med grön glasyr på (för St Patriks day imorgon).

På eftermiddagen försökte jag lära Ethan månaderna, gick åt helvete....sen kom Patti hem och sa att han kunde dom. Ungen satt och drev med mig /spelade dum i en timme...sista gången jag gör det med honom.

Sen tog Jag, Britt och Chris en promenix till Subaway och åt en macka. Jag och Britt utforskade skogen och bergen lite. Sen drog jag, Katie och Britt till simhallen för massa lek, skoj och hoppande. Avslutade kvällen med lite AW, hamburgare. Sköööön kväll.

Nu ska jag sova. Imorgon tar jag pojkarna till simhallen (igen), torsdag gymnastik och fredag ÅKER VI TILL USAAAAAAA :D I'm excited!

Är detta vad dom kalla Multitasking?


Kommentarer
Postat av: Linn

nej vad söt du är :D jag har fixat texten i röda boxen men kan ej hitta vart du skrivit in det vid headern, men det kanske du hittar, så tar bara bort det! Vi måste absolut skypa lite snart igen PUSS PÅ DIG!!!

Postat av: Mamma

Vad söta ni är.

Kram Mam

2010-03-17 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0