Lördag i St George

Okej, dagen har varit underbar. Misstänker att man måste ha sina dålig dagar för att uppskatta dom bra dagarna mer. Sen är det kanske som pappa sa " sen är du lite känslig också Elsa". Ja det är jag, för sånt, jag är inte van och jag skojar inte, allt, precis allt blir dubbelt så hemsk när du är hemifrån.

Vi shoppade iallfall idag. 2 1/2 h på ett köpcenter. Sedan hem, slängde i oss mackor från Arbys till lunch och sedan knallade vi ner till poolen. Där låg jag, som en död fisk i solen i 3 timmar. Sen var jag brun. Var ensam en timme medan familjen shoppade skor till barnen, dom var så stolta när dom kom hem. Ethan hade grön/svart/vita Puma (han älskar grönt) och Declan hade silvriga Nike, som han vägrade ta av. Han är nästan mer skogalen än Carrie Bradshaw om det är möjligt.

Middag, uppvärmd mat som var ganska god och mint glass på det. Sedan åkte jag och Chris tillbaka till Hollister för ännu ett varv (skojar inte världens bästa affär, typ surfstils kläder) och fick med mig ännu en kjol och en t-shirt. Försöker nu att hitta nått att se på tv, jag har mer än 50 kanaler men det är fan inget bra eller vettigt att se. Inte ens nån dåliga såpa eller serie.

Läser också på kommentarer att Ossian har hoppat helt galet högt i höjd. Blir glad och önskar att jag hade fått vara där. Dom är så duktiga mina små kusiner och dom kommer lyckas med vad dom än vill göra. Så jag avrundar här med ett stort Grattis till Ossian :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0