Måndag

Gick upp halv tio, var väldigt trött efter den sena hemkomsten från Vegas. Vet inte ens vad klockan var, det skiljer en timme mellan Vegas och här så man blir jätte konstig av att åka fram och tillbaka över en tidslinje, man vet tillslut inte vad klockan är. Chris, Nana och Papa var redan ute och spelade golf. Patti tog barnen till lekplatsen. Jag var ensam!!!

Jag tog en kort joggingtur, 20 min och sen packade snacks, handuk, bok och ipod. Parkerade mig i en solstol vid poolen och där låg jag. Tre timmar. Vände mig som en pannkaka fram och tillbaka, läste mer än 100 sidor i min bok, lyssnade på ipoden och sov, flyttade stolen i takt med att solen flyttades och svalkade mig i poolen.

Sen tillbaka till lägenheten, jag och papa gick till poolen igen med Dec och Eth. Sedan grillat, potatis och sallad + glass till efterätt till middag. Livet kunde varit värre mina vänner, mycket värre.

Varm dag idag, ingen vind. Likt Greklands värme, dock blir kvällarna fortfarande kalla när solen går ner. Min näsa har blivit lite röd, som vanligt, annars har min kropp tagit en fin gyllenbrun färg som jag planerar ska bli brunare i takt med att veckan går.

Har kollat på Katrin i vakna med the voice, tyra och bella show + alla bloggar. Har hunnit med så mycket på en dag som jag har velat göra i en vecka.

Klockan är nio och jag planerar att slocka snart. Det får man göra när man är på semester!

Kommentarer
Postat av: Bror

Guuuuu så jäkla nice! Fn va härlig, sweet, lr va man ska säga. Kramar!!!

2010-03-23 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0