Martha is leaving

Martha ska åka hem. Det suger, det suger så mycket att jag vill säga massa fula ord. Men Jamie (som ny aupair) kommer och en annan glad nyhet är att Sanna förmodligen kommer och hälsar på i slutet av april. Jag längtar så efter att få krama någon jag känner, känna en välbekant doft, prata svenska och prata om allt som här hänt dom senaste månaderna. Jag håller alla mina tummar för att iden ska gå igenom. 

Jag har klädhysteri just nu. Jag måste ha ett HM, jag shoppar på HM flera gånger i veckan hemma, bara nån tröja, klänning eller topp för 100-200 kr och det gör mina dagar och min garderob. Jag klättrar på väggarna efter kläder. Alla kläder jag har med mig är 1. För varma 2. Helt felplacerade (jag har liksom tre tjocktröjor/fleecar som jag bara undrar varför jag stoppade ner) och 3. För sommriga. Jag har två-tre sommar plagg men inget vår/höst, jag svettas eller fryser. Blah. Jag måste köpa nytt, men det finns inget att köpa. Allt är fult, äckligt, trashigt. Jag hoppas verkligen på lite shopping i USA.

Jag tror jag ska ta det lungt ikväll, se Familjen Annorlunda och sova jätte tidigt, var så trött imorse. Det märks att man har gått miste om en timme. Det är Wing-night på The Sully, men jag tänker inte gå dit igen. Det blir ingen tredje kväll på Sully och bara sitta med som sällskap, haha. Folk börjar ju undra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0