Påtal om skolan så kör vi några gobitar från sista terminen


Anna blir i vanlig ordning trackad och nerputtad vid sofforna


Sigge, en vanlig lunch. 10 cheese. Äter fem, bajspaus och tar sedan resten.


Av någon konstig annledning fick alltid Martin eller Anna sitta i bagaget när vi åkte bil någonstans. Här var det Martins tur.


Kalle berättade en gång i förtroende att han blev kallad för Karl-Oskor svamp när han gick på dagis och började gråta. Vi skrattade så vi grät. Några veckor senare prövade han min mössa och se, en äkta Karl-Oskar svamp.


Jag blir kastad i en papperskorg...mindre kul när man själv är utsatt haha


Simon kallades Sumpen (lång och konstig historia) under gymnasietiden. jag med min underbara humor gjorde honom här till en äkta Sump-Älg.


Jag med min underbara humor framme igen. Tror det var efter min eller Carros magsjuka.


Anna blir intvingad i bagaget.


Hon gillade trånga utrymmen dock


Sen stängde vi och gick ;)


Sumpen fixar ett G i svenska, med putande rumpa


Jag visar att jag kan skela med ett öga och kolla rakt med det andra.



Vilken underbar tid och vad underbart att den är över, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0