Sista dagen i USA

Vi började dagen med att gå ut och äta frulle. Jag valde pannkakor med björbärssylt och grädde, bacon och ägg + kaffe. Sen ville jag spy i flera timmar efteråt. Efter det la jag mig vid poolen i 4-5 timmar och riktigt brände mitt fett. Gick ut och sprang en runda (drygt 30 min), la mig sedan i eftermiddagssolen på altanen och läste min bok och drack en öl. Gick sedan ner till gamlingträffen (igen), men herregud vilka underbara gamlingar om jag har hälften av den humorn och energin när jag är gammal ska jag skratta mig lycklig. Dom hade bocchi (?) turnering, blandning mellan bookia och boule och avlsutade med hemmagjorde hamburgare + potatissallad. Jag åt mig till en matbebis och avslutade med en öl.

Hem och stuva (bokstavlig talat) ner allt i resväskan, vill ha med allt hem men det verkar tyvärr omöjligt. Varför varför varför packar jag alltid för mycket??? Så lämnar en stor kasse med kläder (dom gamla) och en ryggsäck med skor och lotion m.m. som morfäräldrarna tar med hem om cirka två veckor.

Nu kollar jag på Titanic och dricker vatten. Ser inte riktigt fram emot alla bilfärder och flygresor imorgon men när det är gjort är jag äntligen tillbaka i mitt älskade Kimberley.



Lite skillnad mot mina helgfrukostar hemma. Oh, saknar svensk mat nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0