TGIF

Fredag, Declan firade med att lägga en jätte bajs klockan tio på morgonen. Jag gjorde detsamma, sen luktade det så mycket så då fick vi gå ut. Eftersom det har gått från vår till vinter på 24 h så gjorde vi en snögubbe. Ethan är på sitt gnälligaste humör någonsin men snart kommer hans farmor och hämtar honom, det gör allt lite lättare. Har jag glömt säga att jag älskar fredagar? Jag älskar Kimbo? Jag älskar familjen jag bor med?

Barnen bråkar i soffan, det är bara en tidsfråga tills någon börja gråta, gråter i några minuter och sedan är dom på att igen. Barn misstänker jag. Ethan hoppar på Declans mage just nu, känns som man borde ingripa..

Bilder från morgonen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0