Trötthetsvåg

Jag skulle behöva röra mitt svenska fläsk och mina numera slappa skinor till duschen men jag är för lat. Det kommer sluta med att jag kollar färdigt på Luftslottet som sprängdes och glömmer bort tiden för att sedan när någon kommer och hämtar mig få slänga på mig något utan att ha duschat på två dagar eller fräschat till mig alls. Klockan halv fem varje dag kommer en trötthet svepandes som en tromb över mig. Jag kan inte kontrollera den, det är då jag get barnen lite crackers och sätter på lite tecknat för att sedan sjunka ihop som en liten säck potatis i soffan. Man går på högvarav från klockan nio varje morgon måste man ha ögon, öron och armar tillgängliga och öppna hela tiden. Jag vet inte vad jag skriver längre, förmodligen väldigt rörigt. Jag har tappat min skrivarförmåga något sedan jag startade denhär nya bloggen, vet inte om det är för att mina släktingar + mamma och pappa läser den eller om jag bara har tappat det. Var innte på Skurups hemsida för Journalistlinjen idag, jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer
Postat av: Linn

du kan, du kan, du kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0