Antal...

Gånger jag har sett Ett småkryps liv denna veckan: 10

Gånger jag har sett Bee movie denna veckan: Ca 6

Gånger jag har satt handen i bajs denna veckan: 2

Gånger Ethan upprepar saker innan man måste skrika ”Stop repeating things”: cirka 7

Gos i soffan: 2 Ett med Ethan och ett med Declan

Gånger Declan säger Why: I stort sätt efter varje sak jag säger

Gånger jag har somnar i soffan under filmtajm: 1

Hundar på gatan att vara rädd för: 0

Hundar barnen är rädda för: 3

Antal nya ord för Declan: 1 (Igår när vi lekte grabbade han tag i mitt ena bröst och skrek BOOBIES, jag är fast i ett hem med för många män)

Glassar vi har tryckt i oss i veckan: 3 (var)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0