Back on trackS!


Medan Declan sov och Ethan lekte med kompis gjorde jag super god lunch. Koka pasta, stek samtidigt champinjoner, kassler/bacon, lök och vitlök i panna. När pastan är klar, häll ut vatten och ställ tillbaka på plattan med låg temeratur. Blanda ner svampblandningen + riven ost. Låt mixas ihop. MMMM!

Satte på mig friidrottskläder och begav mig till friidrottarenan i Cranbrook. Stod och njöt av doften av friidrottsbanor ett tag. Svarta, hårda banor, mitt ute i skogen, bergtoppar runt mig och ekorrar springades överallt. Aldrig har jag tränat på det sättet, men det underbara med friidrott är att det är samma vart du än kommer. Sprang 100-200-300-200-100 och joggade ner. Skulle köra styrka och fick en helt otroligt kramp i ena vaden, det var väl kroppens sätt att visa att "du kan inte bara sluta träna och sen börja igen, du får väl för fan hålla igång hela tiden" eller nått. Låg på marken och skrek, helt galet hemsk, ni som har haft riktig kramp vet att det gör så ont att man inte vet vad man ska ta vägen. Låg iallfall i närheten av en vägg och lyckades till slut trycka upp vaden mot väggen och så låg jag i tio min typ. Sen släppte det. Men har en stor klump  ena vaden nu. Haha. Jag älskar't! Träningsvärk och klumpar/ont i vaderna imorgon, så gutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0