Beach 2011 ?

Jag sitter i mitt rum, på en pilatesboll med en medicinboll på golvet bredvid mig. Beach 2011 håller på att forma sig, ja 2010 är förmodligen redan körd. Jag tränar bål och kollar på filmen ”he’s just not that in to you”, stänger av. Orkar inte kolla på mer filmer. Vill ha en riktig kärleksfilm, något som tar mig med storm. Skulle behöva något överhuvudtaget som tar mig med storm just nu. Jag orkar inte messa någon eller ringa. Jag vill inte göra nått, vill bara träna, äta och sova denna veckan. Några dagar iallfall.

Lyckades iallfall åstadkomma cirka 300 situps i olika former, 25 repetitioner. Rumplyft 60 stycken med boll, ca 100 rygglyft och några armhävningar. Har sådan träningsvärk efter igår och värre lär det bli, andra dagen är ALLTID värst.

Har lekt i solen hela dagen, först här och sedan hos Ethan och Jamie. Åt varmmacka till middag, ingen orkade laga nått. Klockan är halv nio. En dusch + hårtvätt, en skål med flingor och sen sängen och en film är planen. Det är otroligt skönt att vakna utvilad på morgnarna ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0