Bilder från Lake Wasa









Hela dagen var egentligen som ett stort skämt. Jag hade en stor ryggsäck med mej (oklart varför) en tygpåse med leksaker, en tygpåse med kläder och handukar + en stor kylbag.

Jag kör fel först, glömmer svänga av. Ethan har kommit in i en period med en miljon frågor och upprepar allt femtioelva gånger. Elsa, du glömde svänga av. "ja jag vet"... Elsa, varför glömde du svänga av? "jag vet inte.." Elsa, du glömde svänga!..."JA". Jag gör en sväng. Elsa, vad gör du? " Jag kör tillbaka för jag missade svängen"...Elsa, Varför då? "Så vi kan åka till stranden"...Varför missade du svängen Elsa. Och så håller det på. Väl nere på stranden var det helt folktomt, jätte varmt och allmänt perfekt.

Elsa, jag vill åka hem.."varför de vi kom ju nyss...LEK FÖR I HELVETE!!!" ... tio minuter senare....Kan vi åka hem nu? ... "varför vill du åka hem, du har ju kul här. Fortsätt istället. Vad ska du göra hemma?" ... Leka i sandlådan. Jag trodde ungen skämtade med mig....DU HAR HELA STRANDEN FÖR DEJ SJÄLV!!!!!!!!!!!

Elsa, varför kommer inte Ethan?... "för dom kunde inte komma idag, dom skulle göra annat"...Elsa,  jag vill att han ska komma..." Ja, jag med. Men nästa gång så. Dom kunde inte idag" ... Varför det? ....."För dom skulle till Cams skola"....Men jag vill att Ethan ska komma...."Ja, nästa gång så!"....Men jag vill idag..."mm, men nu gick inte det"....Varför det?....."För dom skulle till Cams skola" ... Men jag vill att dom ska komma hit!

Aldrig nöjd ungen! Efter tre timmar tjat orkade jag inte längre och packade ihop två ungar och en miljon sandkorn.

Ethan i bilen...Elsa, varför var vi tvungna att åka hem...."för du har tjatat i tre timmar om det"....Elsa, jag önskar vi kunde bo här..."varför det?"......Eller i Las Vegas.

Väl hemma. Elsa, kan vi åka till Ethan? Kan vi gå till mormor? Kan jag få mjölk? Kan jag få frukt? Kan jag få kaka? Kan jag få glass?

NEJ, UT OCH LEK I DIN SANDLÅDA UNGJ*****VEL!

Detta upprepnings och frågningsfasen är värre än alla bråk vi har haft. Jag fixar det inte, min hjärna svämmar över! Aldrig är han nöjd, vi gör saker åtta timmar varje dag, men vill ALLTID göra nått annat vad vi än gör. Bortskämda och älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0