Bra måndag!

Måndag morgon. Sol och lite vårväder. Humör på topp. Har sovit som en gud inatt!

Klockan är tio och barnen är redan ute och leker i sandlådan. Ethan ska förmodligen till en kompis några timmar idag, jag hoppas dom hämtar honom innan halv elva så att jag och Declan kan ta en promenad till simhallen kanske. Vi har ingen bil idag. Gör dom inte det får det bli en lång promenad istället, Declan älskar ju som sagt att sitta i vagnen.

Har inga planer för veckan alls. Är faktisk väldigt skönt! Ska försöka ta mig till banorna ikväll, om jag har energi till det vill säga. Känns som en ganska onödig körning för att bara träna, men så har ju folk det hela tiden hemma. Bara jag som är bortskämd med att cykla eller köra jätte kort.

Jahaaaw Jahaaaae. Har jag sagt att familjen kanske ska flytta till Marys Ville? Det är typ det bästa som skulle kunna hända, Ethan skulle bo på samma gata som ALLA hans kompisar och jag skulle bo när Jamie och Katie. Dock inte gångavstånd till pub osv, men det är skitsamma. Marys Ville är bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0