Bra tooooorsdag!

Två bra saker har bestämts idag. Jag har äntligen köpt gymkort, Kimbo slutar som sagt aldrig förvåna mig. Jämföra med Malkars hemma är som ett skämt där det går pass från 07.00-21.00 och jag kan gymma mellan 05.00-23.00 i ett hela dagen. Här är det två spinningpass i veckan (man måste sätta upp sig och gå veckovis alltså varje vecka) och ett corepass (mitt på dagen en onsdag). Sen är många av passen dagtid, så kommer inte kunna gå på mycket  alls. Detta betalar jag mer för än för ett gym hemma där jag kan gå när jag vill, gå på vilket pass som helst m.m. Aja, känns sjukt skönt att komma igång igen iallafall.

Andra saken som är bestämd är att vi ska åka till LOS (fucking) ANGELES i september. Förmodligen över Marcias födelsedag, runt 21 en tor-måndag ska vi försöka få ledigt. Underbart underbart!!!! Jag, Jamie och Marcia!!

Var ingen golf idag, regnet öste ner. Jag och Jamie åkte istället in till Cran och såg Sex and the city två. Inte lika många tårar som i första filmen då jag kom ut efter tre timmars konstant (högt) gråtande ut biosalen. Med röda ögon och sa till alla utanför att "åh så bra" "åh så sorglig" m.m. Haha. Johan skämde. Sen backade jag in i en stolpe med hans bil och kunde inte komma därifrån. Då grät jag ännu mer (i flera timmar) och svor på att aldrig köra bil igen. Hahaha. Inte lätt att vara arton ;)

Sleepy time!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0