Dåligt bloggande

Förlåt för dåligt bloggande. Brist på motivation för att göra nått överhuvudtaget.

Lördagskvällen var bra, förutom alla läskiga killar som var på mig, jag måste sluta klä upp mig. Killarna här är inte vana vid det, dom blir läskiga och helt till sig. Jeans och tröja nästa gång. Betlade inte för många drinkar iallfall. Usch vad hemskt det lät, det är verkligen inte så att uttnytjar folk för det. Dom bara kommer som en öppningsgest med en öl eller liknande eller om jag står i bara och ska köpa nått säger dom att dom betalar. Jag löste det med iallafall att sippra på samma öl i två timmar och ursäktade mig med att "jag har faktiskt en drink redan". Promenad hem med Jen och Lauren, tog förevigt med kul. Kom hem efter tro och sov länge.

Små skit problem.

Idag träffade vi Marcia aupair från Kelowna. Varför kan hon inte bo här. Underbar tjej! Vi åt middag på the Sully och sedan åkte hem till Jamie och badade hottub och pratade i tre timmar.

Min hud är skrynklig och jag är trött. Äter flingor och kollar på vänner. Ska snart stänga mina små blå för några timmars sömn.

Jag har föresten sett en björn. Mer om allt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0