Golf!

Golfen var superkul! Spelade med Sofie (tjejen från Sverige) och två andra brudar. Jag var hyffsat kass men kul var det. Det var dock sjukt kallt och frös så i slutet att jag höll på att avlida. Kan se charmen att golfa i värme i 2,5 h men inte riktigt i kyla. Avsultades med mat, lite lottdragning, en cider och klasskaka. Hoppas på finare väder, att jag får spela med samma ladies och att jag blir bättre så ska det nog bli ännu roligare dom kommande torsdagarna.

Imorgon trotsar jag hals och ska gå ut! Weiho mer The Edge, yeha yeha yeha!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag har också spelat golf i veckan för första gången, ganska kul faktiskt :) vi ska ha lite tävling på jobbet senare idag, ska bli kul. men lite för fart-fattig sport för min smak :P kram på dig

2010-05-21 @ 08:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0