Gymmet

Skulle gått upp vid kvart i nio och befunnit mig på gymmets ENDA pass jag kan gå på idag. På grund av dålig karraktär är klockan nu halv elva, men jag är iallfall påväg dit nu. Ska bara...

Fan om jag så ska sparka mig iväg dit varenda eviga dag så ska jag dit. Nu jävlas ska det tränas så blodsmaken i munnen frodas eller nått. Vad fan vet jag.

Flygbiljetterna är hittade 16-21 september. Lite över 3000 blir det tur och retur. Längtar så mycket! Vi ska försöka ta någon natt i St Barbara eller San Diego också :) Fan living the dream! Och Kelowna nästa helg! Sen Calgary Standpead i juli, mamma och pappa kommer, sen Dennis kommer och sen LA :)

Sommaren kommer gå fort fort fort!

NU SKA JAG GÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0