Hektiskt måndag

Ös regnade och var snöstorm om vart annat hela dagen. Byggde först en koja med barnen, hels köksbordet. Lektes med i några timmar. Solen tittade fram, slänge ut barnen i 30 min. Äta lunch en timme (Avbrott en miljon). Mysa ner barn och mig i soffa och fotöljer framför en film , en timmes sysselsättning. Lägga lille att sova och baka muffins, måla och pyssla med Ethan. Återstående två timmar. Hatar att ha barnen inne hela dagen, vi är ute 5-6 h (om inte mer) en vanlig dag. Det ska tydligen vara värre väder imorgon också. Blä!

Åt middag. Sen till simhallen med Katie, vi lekte oavbrutet i 40 min och hottubadde i 20 min. Vidare till puben och ta en öl med Jamie, hennes kanadensiska mamma Shari, Patti och två andra mammor. Kom hem och fick sms från tjejerna på gatan om jag ville bada hottub. Klart jag ville, gå över gatan och snacka lite skit. Hem och sova.

Imorgon födelsedagsmiddag, onsdag födelsedags öl ute och torsdag middag ute med Patti :) Jag fattar inte vart all tid ta vägen, varför har dygnet bara 24 timmar?

Försöker sätta upp mål att ha uppnått innan 25 och innan nästa år. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Morbror Johan

Gratris lilla gumman önskar din nogot äldre morbror till åldern

men inte i sinnet .hoppas du dricker flera öl på din

födelsedag.

Kusinerna o Anette hälsar

2010-05-04 @ 19:21:38
Postat av: Paps

Grattis Elsa från pappa, något äldre än morbror även till sinnet! Drick inte för många öl:-)

Ett förslag att göra är ju kanske att fixa så att dygnet har fler timmar än 24!?

2010-05-04 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0