Hultsfred 2006


(50 min in börjar "Fuck Forever", typ. 1,30 in publikhavet där jag stod)


(Kolla på början och sedan 4,50 slänger han ut sin gitarr och från 6min och lite framåt, hoppar ner från scenen igen)


(Hoppar/ramlar ner från scenen efter ca 1.45 in och slutet haha " glad att jag blev insläppt i landet ikväll")

Här stod jag. Elsa 16 år. På en av Babyshambles och Hultans mest omtalde spelningar. Pete Doherty fastnade i tullen för han var drogad och full. Klockan två på morgonen (eller var det tre) ramlade han in på scenen och sjöng till tidig morgon. Lyckades ramla av scenen två gången under spelningen, sluddrade, drack och dansade. Han hade ett långt nät linne, en rosa tröja över och en hatt med en sverigeflagga i när han ramlade in på scenen.  Jag önskade att han skulle spela la bella, det gjorde han inte, men jag var glad ändå. Livet lekte och jag var lycklig. Underbara minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0