Kärlek till familj(erna)

Efter att ha pratat med Patti om gym osv och konstaterat att priserna var väldigt höga åkte dom för att göra nått med hockey, sätta upp Ethan på lista för hösten eller liknande. Jag hade ett underbart skypesamtal med fulla kännigar från hemma. När dom kommer hem kommer Ethan med ett kuvert och i det ligger presentkort på gymmet på 250 dollar, det är alltså drygt 2000 kr och ett kort där det stod tack för allt idag, du tar så bra hand om pojkarna och vi älskar dej så mycket kramar och så familjen. Drygt halva gymkortet så det första jag ska göra imorgon är att köpa gymkort nu :) Är så glad. Tackade en miljon gånger och Patti bara, men nej det är du vi ska tacka och bla bla.

Åh, jag har verkligen världens bästa familj!!!!! Nej, jag har världens bästa (två) FAMILJER!!!!!

Klockan är halv nio. En dusch och sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0