Lasse min man!

SKÄMT! Lasse Winnerbäck kommer på sin turne i sommar ta med sig Laleh, Melissa Horn, Ane Brun och Sophie Zelmani.

Fan fan fan.

Gah, Lasse ta en vända till Kimberley och Kanada, kan sträcka mig till Cranbrook. Lovar att jag ska ta med alla som jag känner. Cirka tjugo pers. Men kom igen då ?
Ni som läste förra bloggen vet att jag kallade Lasse för min man, haha. Sjukt kul ju. Min man kommer iallfall inte ses av mig iår, tror det är första året på fyra eller fem år som vi inte ser honom? Och med dom tjejerna med sig, gah!

Jag får ont i magen, huvdet, kroppen och allt annat av att tänka på det. Föreställ er rysningar från Miss Li och Winnerbäck "om du lämnade mig nu" på Skälby. Det var en låt! En duettt. Eller kom kom änglar och tvivel med Lisa Ekdahl från Lindköping. Två låtar! Nu fyra helt galet bra brudar och massa låtar.

Hur ska det gå.. hur ska det gå, hur ska det gå.

Efter den konserten på Skälby raggade jag och Dennis upp ett par från någonstans i Sverige, Ann-någonting och robban, dom hade en liten son hemma som hette Dylan. Dom älskade Winnerbäck och var säkert 4-6 år äldre än oss. Vi gick hem till Dennis lägenhet och drack jägershots och Robban spelade på Dennis gitarr, en jätte fin sång han hade skrivit till sin Ann-någonting och massa Winnerbäck låtar. Stämmningen var på topp. Dom betalade sedan taxi in till stan och vi fixade in oss alla före (i en enorm kö) på Vallen tack vare Dicken och mina bara ben och sen dansade vi och och pratade hela kvällen. Winnerbäck - brings people together.






Kommentarer
Postat av: Paps

Hoppas också att Lasse kommer till Kimberley för det är där jag befinner mig den 25 juli! Men det kan jag säga att jag är hellre i Kimberley och träffar Elsa än i Borgholm! Minns också "Kom ihåg mig då" från Borgholm förra gången!!

2010-05-18 @ 11:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0