Lördag 1 maj!

Ganska bra kväll igår. Kanske något glas för mycket, det är ganska ovanligt för mig men ibland händer. Ingen större skada skedd dock, alla andra är så fyllda att ingen märker. Förutom Lance i baren som skrattade och hällde upp ännu ett till glasvatten till mig när jag egentligen vill ha en vodka/lime. Jag märker det idag dock, huvudet är lite större och kroppen lite tröttare.

Har hemlängtan. Det är kallt ute och tråkigt. Jag behöver sol och värme snart. Winnerbäcks rader är det enda som egentligen kan sätta fingret på denna dagen:
 

Ont om rutiner, gott om dåliga vanor.
Gott om kitchiga planer.
Jag lever för stunden, precis som du.


Jag lyssnar på Fredrik och Filips sommarprat (har snart lyssnat igenom alla), det ger mig otroligt mycket inspiration. Till precis allt egentligen. Kajsa Bergqvists var jobbigt, fick stänga av, samla kraft och sedan lyssna på igen. Friidrotten, min älskade friidrott. Måste komma ihåg att fråga om det finns någon arena i närheten så jag kan springa lite.

Jag filar lite på en tatuering som ska vara gjord inna jag lämnar landet. Den enda jag ska ha, någonsin och det ska stå för allt. Den påminner mig om pappa och om mitt liv och som jag ska leva resten av mitt liv. Med att Fånga Dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0