Lugn fredag, andra veckan i rad!

Lugn, slapp dag. Inte mycket gjort. Linns paket kom.

Mina älskade solglasögon.

Och som den underbara människa hon är hade hon skickat med tre helt underbara armand från Snö of Sweden (ett av mina favvis märken) och en påse Zoogodisar. Tack älskade Linn. Jag lägger upp bilderna på armbanden sen (dom är helt underbara).

Jag gick/sprang en runa, var i Cranbrook och köpte en Bikini med Coronatryck på, kul tyckte jag. Fjantigt tycker säkert mina föräldrar. Duschade och i säng innan tio, sjätte dagen i rad. Hoppas på att få ändring på det imorgon dock.

Nöjd med min lugna tillvara för tillfället och ska kolla på vänner, lite youtube klipp och fortsätta skriva lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0