Mål att uppnå..

Saker att ha gjort till nästa födelsedag:

-          Besökt Calgary

-          Hälsat på Vanessa eller Brittney

-          Haft en ny, likvärdig, förälskelse i Canada

-          Kommit på mitt nästa mål i livet, flytt, resa, utbildning (och genomfört det)

-          Åkt skidor(igen)

-          Tatuera mig

-          Bestigit berget Fisher

-          Besökt Martha i England

-          Att vänjt mig av alla dåliga vanor jag har fått i Canada men, behålla lugnet i mig jag har fått här

-          Njuta av en svensk vår till 100 % (med uteserveringar, blommor och värme)

-          Vara tillbaka i friidrotten, på något sätt!

 

Saker att ha gjort/mål att uppnå innan jag fyller 25:

-          Hoppat fallskärm (sittandes på någons mage)

-          Tagit (eller iallfall påbörjat) ett motorcykel körkort

-          Flyttat hemifrån (helst till en annan stad, men Kalmar är dugligt)

-          Påbörjat en utbildning jag trivs med

-          Varit i Australien

-          Besökt, vart full och spelat i Las Vegas

-          Gjort en roadtrip genom Sverige

-          Genom fört en mini-triatlon

-          Köpt något riktigt j*kla onödigt som jag älskar

-          Varit på skidsemester

-          Sett minst ett band, jag gillar, live om året

-          Pratat i radio

-          INTE ha gift mig eller skaffat barn

-          Träffat och pratat med Alex Schulman


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej Tack!Inga tatueringar! Hoppas att du kommer ihåg vad vi sagt. Det står fast.

Annars hoppas jag att du genomför allt det andra.



Kramis Mam

2010-05-06 @ 16:49:46
Postat av: Paps

Träffade Tomas L ikväll. Han hälsade till dig. Han blir nog glad när han ser sista punkten:-)

2010-05-06 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0