Min bästaste vän



Denna bilden kan förmodligen beskriva hur underbart det är att umgås med honom.
Jag saknar...
Hans skratt
Hans sätt att bli arg på mig om jag är kritisk och säger " Elsa kom igen nu för fan, du lever bara en gång"
Hans förmåga att alltid få mig på bra humör
Att gå på stan med honom och vara tvungen att stanna en gång i minuten för att hälsa och prata med folk
Hans sätt att upprepa saker som har hänt, Everybody has to know!
Att äta kanten på hans kladdkaka
Att lunch på hamnkrogen
Att dela en flaska rött och äta en god middag, bli fnittriga och sedan gå ut
Att stå på ett dansgolv och vifta med ena armen och titta på varandra och skrika med i sången
Att han vet vad jag tänker hela tiden
När han kommer instormade och vill ha vatten klockan tio på morgonen för han har fått för sig att börja jogga
"Elsa Elsa, lyssna på denhär låten! Du kommer älska den"
Hans övertalningsförmåga

Gah Dennis Nilsson! När kommer du till Kanada?

Kommentarer
Postat av: Dennis Nilsson

GAAH! Elsa simply the best, you know that!



1 september, som det ser ut nu landar jag nog på Carnbrok.. i... CANADA!



PUSS hjärtat!

2010-05-16 @ 02:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0