OC - here vi come

Min överlevnad ikväll är ett sex and the city marton på Cosmopolitan kanalen. Jag är ena stunden super varm för att i andra frysa skit mycket. Mina ögon rinner, bihålorna gör ont och jag har huvudvärk i form av ett jätte tungt huvud. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om min kropp bara spelar mig ett spratt, har ju hänt förut. Detta vågar jag knappt säga eller tänka, men om jag känner efter riktigt noga gör min nedre högra visdomstand sig hörd. Jag fixar inte det. Det är det enda som inte får hända, inga visdomständer här, inga infektioner i munnen. Snälla.

Jag dricker te och ligger i soffan. Första gången på HELA dagen det är tyst här. Det har varit hockeymatch, skrik, gap, stamp jag får inte en lugn stund någonstans. Det började redan imorse när Declan väckte mig klockan halv tio av trumspel och att gå omkring i högklackade skor väldigt dunkande. Mina äldsta barn ska aldrig behöva ha rum under deras småsyskon, vi behöver sova och få lite tystnad ibland.

Jag hade gärna gått ut för några drinkar ikväll men jag pallar inte. Mitt huvud är helt slut och min kropp vägrar resa sig från soffan. Jag dricker pepparmints te och lyssnar på barnen som skriker där uppe. Är ganska överlycklig över att få knarka lite serier igen.

 

OCH HAR GLÖMT BERÄTTA DET MEST OTROLIGA AV ALLT. GISSA VILKEN STAD VI SKA TILL PÅ VÅRAN LA TRIP????? ORANGE COUNTY, OC, SERIEN JAG HAR FÖLJT, KNARKAT, SETT OM OCH OM IGEN I FEM ÅR. KAN NI FATTA ATT JAG SKA DIT ELLER? ÄR DET EN DRÖM SOM GÅ I UPPFYLLELSE ELLER VAD?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0