Pajbak

Hade som sagt barnen sent idag. Ethan är just nu (klockan sju på kvällen) med sin mamma på magicshow. Declan och jag åt chokladpudding och sen tog han ett långt bad och nu ligger han med sina nappar i sängen och ska nog somna snart. Jag är så stolt att han faktiskt kan vara helt själv med mig nu, han börjar inte gråta när dom lämnar honom och jag har som sagt gett honom (eller båda) middag, bad och nu på med pyjamas och i säng. Känner mig som en liten mamma idag haha. Regnet har öst ner i tre timmar nu, det blir tydligen ofta så i bergen - sol på förmiddagen och regn/åska på eftermiddagen/kvällen. Suger lite, men ska nog ha Declan till iallfall niotiden så blir en lugn och skön kväll framför American Idol där ännu en "idol" gjorde en hemsk cover av Halleluja.


Misslyckad pajbotten


skinka/kassler, broccoli, sojamjölk, ägg och sojaost


Perfekt resultat. Ethan åt halva själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0